Slide 02
Slide 03
Slide 01
previous arrow
next arrow

Dodacie lehoty a preprava tovaru

Dodacie lehoty:

  1. Zmluvný prepravca deklaruje dodaciu lehotu max 2 pracovné dni (zvyčajne 1 pracovný deň). Tovar sa zvyčajne expeduje na druhý deň po obdržaní objednáky.
  2. V prípade spôsobu platby prevodom na bankový účet začne dodacia lehota plynúť dňom pripísania plnej sumy na účet predávajúceho.
  3. V prípade spôsobu platby na dobierku začne dodacia lehota plynúť dňom obdržania objednávky.
  4. Maximálna dodacia lehota je 14 dní.
  5. Predávajúci si vyhradzuje právo vyradiť konkrétny produkt z ponuky bez predošlého upozornenia.
  6. V prípade nepredvídaných komplikácii (ako napríklad: produkt nie je skladom a nie je skladom ani u výrobcu) a z rôznych objektívnych príčin nie je možné produkt na základe objednávky expedovať, bude vás kontaktovať náš pracovník emailom alebo telefonicky za účelom zmeny objednávky, návrhu alternatívy, prípadne zrušenia objednávky.

Preprava tovaru:

  1. Prepravca vás o doručení zásielky bude informovať prostredníctvom SMS na telefónne číslo, ktoré zadáte pri objednávke tovaru. V prípade neúspešného prvého doručenia zásielky vám bude doručovaná zásielka ešte jeden krát. V prípade neúspešného druhého doručenia bude zásielka vrátená predávajúcemu.
  2. Tovar je prepravovaný v pôvodnom alebo špeciálne určenom balení, ktoré dostatočne zabezpečí jeho bezpečné doručenie.
  3. V prípade viditeľného poškodenia prepravného obalu, ale zatečeného prepravného obalu, túto zásielku nepreberajte, ale spíšte s prepravcom reklamačný list.
  4. V prípade prebratia zásielky a následným podpisom o prevzatí zásielky je ďalšia reklamácia u prepravcu nemožná a týmto sa zásielka považuje za doručenú.